Op zee, in Rotterdam en weer op zee

12 september 2022 - Rotterdam, Nederland

Tussen Edinburgh (Schotland) en Eidfjord (Noorwegen) zitten 2 zeedagen en een dag Rotterdam.

We gebruiken deze dagen om de boel te ordenen in onze kamer, kijken naar de foto's van de afgelopen 2 weken en bereiden ons voor op een prachtig rondje Noorwegen. Zo kijken we wat we nog graag willen zien in de plaatsen Eidfjord, Alesund, Geiranger en Bergen. In Eidfjord zullen we als het weer dat toe laat een mooie wandeling doen naar de top van het fjord voor een spectaculair uitzicht. In Alesund is het plan een dagtour te maken naar Andalsnes o.a. de kraamkamer van de walvissen. Dan Geiranger; dat kan niet anders dan de Eagleroad naar Dalsnibba skywalk. Een prachtige rit met haarspeldbochten die eindigt in de sneeuw. In Bergen proberen we een bezoek te brengen aan de ijsbar om te genieten van wat drankjes.

Uiteraard zullen we aan boord nog de nodige restaurant en barretjes bezoeken om ook te zorgen voor de inwendige mens.

De zee wordt inmiddels wat onrustiger waardoor het schip ook wat meer gaat deinen, we zoeken een plekje in het midden van het schip om zo rustig mogelijk te zitten. Vanavond gaan we naar het Tamarind (Thais restaurant) waar we graag komen. Hopelijk hebben we een rustige nacht om morgen uitgerust aan onze wandeltocht te beginnen.

1. Leo:
    12 september 2022
    Nog lekker een weekje verder genieten! Leuk die foto’s, eindelijk 😋🤪.
  2. Carin:
    12 september 2022
    Snap t heel goed ...plekken wat je graag een tweede keer wilt bezichtigen . Maar tjonge alleen het lekkere eten al en de drankjes 😋
  3. Carin:
    12 september 2022
    Mooi de foto's...ook niet een beetje luxe haha..maar heerlijk hoor , dit is genieten met een grote G .
  4. Monica:
    12 september 2022
    Geniet nog even van deze laatste week en hoor de verhalen wel van je 😘